Time Attack Toru Łódź

Impreza na której kierowcy rywalizują o najlepszy czas okrążenia pełnej pętli Toru Łódź z pomiarem czasu Tag Heuer. Uczestnicy w swoich samochodach wykonują wstępne okrążenie, a następnie rozpoczyna się przejazd na czas. Ostatnie okrążenie jest studzącym.

mouse
arrow down

Masz szybki samochód, jesteś szybkim kierowcą, chcesz się sprawdzić na torze w bezpiecznych warunkach?

Ta impreza jest dla Ciebie.

Time Attack Tor Łódź Relacja i czasy z Time Attack z 3 sierpnia 2019r.

Time Attack to impreza dla kierowców amatorów i zawodowców, na której należy pokonać pełną nitkę Toru Łódź w jak najkrótszym czasie. Uczestnicy dzieleni są na klasy wg mocy i wagi samochodu. Każdy z 35 uczestników otrzymuje transponder Tag Heuer do pomiaru czasu. Wyniki są na żywo wyświetlane na ekranie TV w budynku ODTJ Tor Łódź oraz na stronie internetowej.

Time Attack Toru Łódź składa się z 4 sesji przejazdowych. W ramach każdej uczestnicy zostają podzieleni na 5 grup. W każdej z grup znajduje się maksymalnie 7 samochodów. Każda grupa w ramach sesji ma 10 min. żeby wykonać przejazdy pomiarowe.

Do końcowego wyniku liczy jeden najlepszy czas ze wszystkich odbytych sesji. Uczestnik nie ma obowiązku udziału we wszystkich sesjach jednak warunkiem jest ukończenie co najmniej dwóch sesji.

Time Attack Toru Łódź, to impreza która ma na celu podnoszenie umiejętności kierowców w bezpiecznych torowych warunkach. Jest to forma treningu, w której udział może wziąć każdy po opłaceniu wpisowego (300zł) i zarejestrowaniu się na stronie. Dopuszcza się udział maksymalnie trzech uczestników jednym samochodem, jeśli każdy z nich opłaci osobno wpisowe i zarejestruje się na stronie. Startować można na dowolnych oponach. Obowiązuje limit głośności 98dB.

Podział na klasy:
Samochody zostaną przydzielone do klas w oparciu o współczynnik moc/waga.
Uwaga! Waga samochodu liczona jest bez paliwa i kierowcy. Zatem posługując się danymi z dowodu należy odjąć wagę kierowcy (75kg) oraz wagę paliwa (1 litr paliwa = 0,75kg i przyjmuje się, że waga w dowodzie podana jest przy zatankowaniu baku w 90%). Jeżeli moc lub waga samochodu zmienią się od momentu rejestracji, konieczne należy o tym poinformować organizatora Time Attack Toru Łódź.

Klasa 1 - współczynnik poniżej 0,180 włącznie

Klasa 2 - współczynnik 0,180 – 0,220 włącznie

Klasa 3 - współczynnik 0,220 – 0,260 włącznie

Klasa 4 - współczynnik 0,260 – 0,300 włącznie

Klasa 5 - współczynnik powyżej 0,300

Harmonogram Time Attack Toru Łódź:

8:30 – 9:00: Wydanie nr startowych i transponderów, badanie kontrolne (sprawdzany jest limit głośności 98 dB), odprawa bezpieczeństwa

9:00 – 10:00: Sesja pierwsza (max. 7 samochodów, 5 grup po 10min)

10:00 – 11:00: Sesja druga (max. 7 samochodów, 5 grup po 10min)

11:00 - 11:45: Przerwa obiadowa (obiad w cenie wpisowego)

11:45 – 12:45: Sesja trzecia (max. 7 samochodów, 5 grup po 10min)

12:45 – 14:45: Sesja czwarta (max. 7 samochodów, 5 grup po 10min)

13:45 - 14:00: Ceremonia wręczenia pucharów dla zwycięzców każdej z klas

Lista zgłoszonych uczestników na Time Attack 03.08.2019r.

Time Attack

Pomiar czasu TAG HEUER

Pomiar czasu TAG HEUER

Obiad

Obiad

Jazda po torze

Jazda po torze

Serwis kawowo-herbaciany

Serwis kawowo-herbaciany

Lista zgłoszonych uczestników

Imię i Nazwisko Samochód Klasa
Krzysztof Sadowski Fiat Punto Klasa 1
Kamil Kołodziejek Fiat CC Klasa 1
Łukasz Spławski Daihatsu Charade Klasa 1
Kamil Jóźwiak Fiat Punto Klasa 1
Zbigniew Balcerak Honda CRX Klasa 2
Krzysztof Stręgiel Citroen Saxo Klasa 2
Łukasz Gwiaździński Ford Focus mk 1 Klasa 2
Antoni Grzegorz Fiat Seicento Klasa 2
Andrzej Wieczorek Fiat Punto Klasa 2
Marcin Zdanowicz Honda Civic Klasa 2
Maksymilian Kulik Honda Civic Klasa 2
Michał Jasiński Honda Civic Klasa 2
Igor Filipczik Daewoo Lanos Klasa 2
Agata Lis-Marciniak Mazda MX-5 Klasa 2
Adam Balcerak Honda CRX Klasa 2
Tomasz Stręgiel Citroen Saxo Klasa 2
Jacek Kwaśny BMW E36 Klasa 3
Jarosław Wołkowicz Nissan Micra Klasa 3
Marcin Lewandowski Opel Corsa Klasa 3
Seweryn Maciak Renault Clio III Klasa 3
RADOSŁAW OLEJNICZAK RENAULT CLIO III RS Klasa 3
Radomir Strybulewicz Reanult Clio Klasa 3
Marcin Miękwicz Renault Clio Sport Klasa 3
Mariusz Mokras Honda Civic Klasa 3
Arkadiusz Kołodziejczyk Mazda Mx5 Klasa 3
Mariusz Kotynia BMW e30 Klasa 3
Bartosz Kwaśny BMW E36 Klasa 3
Mateusz Spławski Ford Fiesta Klasa 4
Jan Tomiakowski Mazda MX-5 Klasa 4
Marcin Kryczka MINI COOPER S Klasa 4
Damian Matyjasik BMW M3 Klasa 4
Piotr Nowacki BMW Klasa 4
Krzysztof Chałko BMW E46 COMPACT Klasa 4
Kamil Budziarek BMW E30 Klasa 4
Artur Dworzecki Bmw E36 Klasa 4
Piotr Tomiakowski BMW e36 328i Klasa 4
Mariusz Podołowski BMW 325i Klasa 4
Sebastian Krzyczmanik BMW 340i Klasa 4
Jacek Maciak Renault megane Klasa 4
Łukasz Jurczak Renault Megane Klasa 4
Daniel Kryczka Renault Magane Klasa 4
Marcel Jastrzębowski Megane RS Klasa 4
MARCIN RZEPKOWSKI RENAULT MEGANE Klasa 4
Maciej Michalski Renault Megane Klasa 4
Arkadiusz Kubiak renault megane Klasa 4
Emil Milewski Audi A6 Klasa 4
Mateusz Ziółkowski Audi A5 Klasa 5
Jakub Jarmużek AUDI S6 Klasa 5
Mateusz Michalak VW GOLF R Klasa 5
Robert Grządziel Mercedes A45 AMG Klasa 5
Marcin Lipski Focus RS Klasa 5
Arkadiusz Mucha Lancer Klasa 5
Marek Nowacki Subaru Klasa 5
Michał Słaby SUBARU IMPREZA WRX STI Klasa 5
Michał Nowakowski Subaru WRX STI Klasa 5
Michal Witek Subaru Sti Klasa 5
Konrad Bartusik Subaru Impreza Klasa 5
Sebastian Podsiadlowicz SUBARU STI Klasa 5
Marcin Markowicz Subaru wrx sti Klasa 5
Wojciech Kowalewski Subaru Impreza GT Klasa 5