Porsche 911 Carrera S - dla wielu samochód marzeń. Właściwości jezdne, przyczepność w zakrętach i na prostych są poza zasięgiem większości innych aut. Dopracowana i ulepszana przez ostatnie kilkadziesiąt lat konstrukcja jest perfekcyjna.
Działa to w ten sposób, że im szybciej jedziesz, im szybciej wchodzisz w zakręt i dynamicznie przed nim hamujesz, tym lepiej auto "wgryza" się w asfalt. Jest to związane z balansem i rozłożeniem masy. Porsche tak genialnie trzyma się asfaltu, że szybko zapominamy, że jedziemy tylnonapędową odmianą 911. Samochód jest stworzony do szybkiej i bezpiecznej jazdy. Jazda tym modelem dostarcza nieprawdopodobnej radości i przekracza granice pojmowania fizyki przez przeciętnego człowieka.
Nawet mało doświadczony kierowca, który dopiero co poznał podstawy techniki jazdy chociażby na szkoleniu Safe Driver czy Advanced Driver będzie w stanie wykręcić tym samochodem wybitnie dobry czas na torze. Jest dziecinnie łatwy i przewidywalny w prowadzeniu. W rękach zawodowca jest szybki jak profesjonalnie przygotowana rajdówka. Niesamowite, że Porsche 911 Carrera S to cywilne auto, którym na co dzień możecie jeździć do pracy.
Moc: 450 KM / 530 Nm
Skrzynia biegów: 8-biegowa przekładnia PDK, napęd RWD
Masa własna: 1515 kg
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,7 s
Prędkość maksymalna: 308 km/h
Cena nowego Porsche 911 Carrera S (992) zaczyna się od 628 000 PLN.
Dziękujemy Porsche Centrum Łódź za udostępnienie samochodu do testów. Jeździliśmy na zimowych oponach Michelin.
Więcej zdjęć z testów Porsche 911 Carrera S na Torze Łódź: