Porównaliśmy przyspieszenie w pełni elektrycznego Volkswagena ID.3 z BMW M2 Competition. Oba samochody mają napęd na tylną oś. BMW dysponuje dwukrotnie większą mocą i jest rasową sportową M-ką. Czy to wystarczy, żeby startować spod świateł szybciej niż cywilny elektryk VW?

Obejrzyjcie ten film, będziecie zaskoczeni. Żeby nie było wątpliwości wykonaliśmy kilka prób.

Katalogowe dane techniczne obu tylnonapędowych samochodów: 

BMW M2 Competition
Moc: 410 KM / 550 Nm
Waga: 1550 kg
Przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s

Volkswagen ID.3
Moc: 204 KM / 290 Nm
Waga: 1794 kg
Przyspieszenie 0 – 100 km/h: 7,3 s

Oczywiście sami również możecie doświadczyć jak jeżdżą Volkswageny z napędem elektrycznym. Na naszych szkoleniach techniki jazdy do Waszej dyspozycji jest pełna gama elektryków z grupy VW. Zapraszamy na bezpłatne jazdy elektrykami na torze

Samochody elektryczne dysponują pełnym momentem obrotowym już od startu. Samochody z silnikami spalinowymi potrzebują czasu, żeby się wkręcić na obroty i uzyskać pełną moc. Dodatkowo producenci samochodów m.in. w związku z dbałością o środowisko jak i skrzynie biegów wprowadzają celowo opóźnienia w reakcji na start. Dlatego porównanie przyspieszeń ze startu zatrzymanego samochodu elektrycznego i spalinowego może być dla wielu szokującym zaskoczeniem. Pamiętajcie, że porównujemy rasowy samochód sportowy z autem miejskim, które nie zostało stworzone na tor i jest 2x tańsze.

Porównanie przyspieszenia Volkswagen ID.3 vs BMW M2 Competition

#BMW #VW #BMWM2 #VWID3 #Volkswagen #VolkswagenID3

Na koniec 6h szkolenia techniki jazdy zapraszamy na bezpłatne testy samochodów elektrycznych. Kup voucher na szkolenie, idealny prezent dla każdego kierowcy. Bądź lepszym kierowcą i skorzystaj z bezpłatnych jazd testowych na torze VW ID.3 i VW.ID4.